Lakier do Paznokci Bell Fashion Colour nr 301

Hej Dziewczyny :)

W trakcie moich poszukiwań idealnej butelkowej zieleni, na swojej drodze natrafiłam na kolejny lakier, który nią nie jest. Tym razem byłam pełni świadoma odcienia jaki zabieram do domu (gdyby ktoś pamiętał moją przygodę z Wibo wow, to kiedyś nie byłam.). Zostałam posiadaczką szmaragdu. No wiem, szkoda, że nie w kamieniu... Zapraszam na recenzję :)

Lakier do Paznokci Bell Fashion Colour nr 301

Przedstawiam wam szmaragdową zieleń. 


Moja opinia:

Lakier jest z gatunku tych połyskujących, dlatego jeszcze bardziej zamiast zwykłej zieleni przywodzi mi na myśl szmaragdową. 

Jego niewątpliwie sporą zaletą jest fakt, że kryje na prawdę ładnie już po pierwszej warstwie i nie smuży. Mogłabym go tak z czystym sumieniem zostawić, ale jakoś tak dla zasady lubię podwójne krycie.

Pędzelkiem operuje mi się całkiem łatwo, aczkolwiek zaznaczam, że jest on cienki i długi, a nie każdemu to odpowiada. Osobiście bardziej wolę  cienki niż gruby więc dla mnie w porządku. 

Do tego wszystkiego dorzucę fakt, że całkiem szybko schnie. Dwie warstwy w niecałe 10 minut uważam za na prawdę dobry wynik. Nie liczę bazy i top coatu. 

Gama kolorystyczna jest szeroka i z kategorii tych odważniejszych. Możecie zobaczyć na stronie Bell o tutaj Klik. Dodam, że to polska marka, a miło wspierać rodzimy biznes. ;)

 ...



Podsumowując: Kolor na pewno nie jest dla wszystkich i nie każdemu się podoba. Jest to moja typowo jesienna zachcianka. Osobiście uważam, że taka zieleń tylko o tej porze roku ma szansę rozbłysnąć niczym prawdziwy szmaragd :)
Sam lakier polecam każdemu, mam jeszcze dwa inne kolory i wszystkie fantastycznie kryją i nie smużą. Cena: ok 7 zł

Ps. Dziewiątego listopada wybieram się na wesele, nie mogę się doczekać. Sukienka już jest, mój mężczyzna ubrany. Jeszcze tylko dodatki dla mnie, a Joko lubi dodatki sa sa sa ^^.
Pozdrawiam, 
Joko :)

79 komentarzy:

  1. Mi się kolorek podoba;) Lubię takie nietypowe barwy:)
    Ale Ci zazdroszczę wesela:) Ja mam najbliższe w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń ładna ;)
    Ja też poszukuje idealnej butelkowej zieleni ;)
    Ja zawsze nakładam dwie warstwy niezależnie od tego czy lakier idealnie kryje już po pierwszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy na weselu :) Lakier przepiękny, choć zieleni nie lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój, totalnie nie mój ten szmaragd :D
    pokazuj sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że jak na weselichu się uda zrobić parę fotek to pokażę :D

      Usuń
    2. Dokładnie, pokazuj sukienkę :D

      Usuń
    3. no to ja czekam :D

      Usuń
    4. Też jestem ciekawa sukieneczki, a lakier tzn. ten kolor to raczej nie moja bajka:)

      Usuń
    5. Kolor lakieru, taki tam tylko na jesień. Inaczej bym nie kupiła. :)
      To teraz będę maltretować S. , żeby mi foty pstrykał, bo przecież zanim się doczekam na zdjęcia od fotografa to rok minie. :]

      Usuń
    6. Koniecznie pokaż sukienkę, najlepiej na sobie :D A ten lakier kiedyś miałam, ale mi zgęstniał (długo stał) i musiałam go wyrzucić :(

      Usuń
  5. Te lakiery mają przepiękną gamę kolorystyczną. Jak wyhoduję pazury to będę malować :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą serię lakierów ;)
    Moja siostra posiada ten kolorek i wygląda świetnie!
    pozdrawiam treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się taki kolorek podoba :)
    najważniejsze, że facet ubrany, bo nie będzie marudził: "I w co ja mam się znowu ubrać?!" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolorek :3 patrząc na niego na półce chyba bym się nie zdecydowała, ale na paznokciach wygląda nieziemsko :)

    szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 'szkoda tylko, że nie w kamieniu' hihi powaliłaś mnie :) u Joko zawsze poztywnie!

    Zieleń świetna, nie mój klimat ale u Ciebie, na tych przecudnych pazurkach wygląda ekstra! Udanej zabawy na weselu, czekam na szybki podląd kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Choć szczerze mówiąc bardziej niż lakier podobają mi się Twoje pazurki, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jesień taki kolorek w sam raz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zieleń faktycznie typowo jesienna :)
    Moim zdaniem ładnie będzie wyglądać tylko na dłuższych paznokciach np. jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnio mi się podoba ten kolor, nie lubię aż tak połyskujących :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor. Mam dwa z tej serii, amarantowy i granat. O ile amarant daje radę, tak tym niebieskim malować nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się Wibo :) Moja siostra swego czasu namiętnie go zużywała no i jakość ma całkiem fajną, tylko po prostu mam wrażenie "trupiej ręki" jak go noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już w tamtym roku zakochałam się w butelkowej zieleni i na pewno ten kolor wróci na moje pazurki jak je tylko odhoduję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mój kolor, jakoś mi nie przypadł do gustu. Ale za to masz booooooskie paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten kolor jest absolutnie cudowny! Z chęcią go kupię, szkoda, że tak późno się o nim dowiaduję;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor całkowicie nie mój , ale na Twoich paznokciach wygląda baaardzo ładnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie kolor zauroczył, będę wypatrywać podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! I racja, ten odcien jedynie na pore jesienna i zimową, na lato się nie nada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No no kolor nie mój :D ale co kto lubi !
    Przy czym na jesień ten kolor jest jak najbardziej dobry :D
    oj poszłabym sobie na jakieś wesele :D dobra zabawa nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, kupiłam lakier w identycznym kolorze z Revlon!!! na pawdę, dokładnie taki sam odcień, jedynie co to to,,że mój jest matte metalic czyli całkowity mat, ale wciąż metaliczny kolor :D!! mamy taki sam gust :D:D

    a co do Halloween, ja się nigdzie nie wybieram, bo mój chłopak nie znosi tego święta, uważa, że jest sprzeczne z religią i nie będzie go obchodził, dziwny :) wpadaj za rok do Londynu to się przebierzemy i ruszymy gdzieś na imprezkę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to się nazywa złączenie jaźni. Hah.
      Kurcze niby jest sprzeczne z religią, ale myślę, że Pan Bóg by się nie obraził :) ale jak chce.
      Powiem Ci, że zapamiętam to zaproszenie na za rok! :*

      Usuń
  24. ale piękna szmaragdowa zieleń! choć sama niekoniecznie przepadam za takimi pazurami to twoje prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek jest piękny - to bez zastanowienia... Choć nie wiem jakbym się z takim czuła na paznokciach.
    Musisz koniecznie się pokazać w kreacji - i nie ma "ale" :P Czekam z niecierpliwością moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za zieleniami, ale taki głęboki odcień całkiem mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mój kolorek nie przepadam za zielenią na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  28. Z takim kolorem odcienia zieleni się nie spotkałam, ale pierwsze wrażenie zrobił na mnie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokaż sukienkę:D koniecznie! Lakier by mi się naprawdę spodobał, gdyby nie to perłowe wykończenie, którego ja nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy kolorek , ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor piękny, wykończenie nie koniecznie dla mnie, moja płytka z perłą średnio się lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. od razu skojarzył mi się z Alicją w krainie czarów :D Albo tą nową piosenką co ciągle leci w radiu co takie zwierzęta wyja:P

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny kolor, uwielbiam szmaragdową zieleń, ale miałam już kiedyś taki odcień lakieru i przy nim moje dłonie wyglądają strasznie czerwono niestety. Żałuję, bo jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna ta zieleń, a lakierów z bell jeszcze nie miałam :)
    no to udanej zabawy życzę :) tak jak poprzedniczki, z chęcią zobaczę sukienkę :)

    w ogóle to zaraziłaś mnie Once Upon a Time, no wciągnęłam się w to konkretnie ;) właśnie obejrzałam odcinek jak Regina zmiażdżyła serce łowcy i jestem zawiedziona, no jak tak można, on i Emma tworzyli piękną parę, mam nadzieję, że jakoś go przywrócą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę haha. Cieszę się, ja jestem na drugim sezonie właśnie. Powiem ci, że trzyma nawet poziom, choć sytuacja się diametralnie zmieniła :D

      Usuń
  35. Piękna zieleń ... i rozumiem Twoją pasję a mianowicie wybieranie dodatków ! także to uwielbiam , na pewno znajdziesz jakieś super !

    OdpowiedzUsuń
  36. Baardzo mi się podoba :) Właśnie zielenie i jeszcze fiolety to moje ulubiony kolory na zimne miesiące (choć dziś jest lato :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak samo ja jeszcze bym dodała bordowy :D ale to można podciągnąć pod fiolet :)

      Usuń
  37. rzeczywiście bardzo fajnie kryje, takie lakiery to ja lubię :)
    no i powinnaś pokazać jaką to masz sukienkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny kolorek :] Mam 3 lakiery Bell, ale z serii Glam wear ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No nie przypuszczałam, że taka zieleń na paznokciach może mi się spodobać, a tymczasem jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor jest piękny, idealny na jesień a Twoje paznokcie hmmm zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mm jakie tu zmiany zaszły w wyglądzie bloga- super! :D

    Co do lakieru- mimo, że ciemny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lakier ma rewelacyjny kolor. Uwielbiam zieleń, a ten odcień jest obłędny. Zazdroszczę okazji do całonocnej imprezy :). Wybaw się za nas dwie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Absolutnie przepiękny kolor. Wygląda niezwykle elegancko, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  44. trochę za ciemny jak na moje dłonie, ale pomimo to kolorek bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  45. też mi się skojarzył ze szmaragdem :) śliczny jest :) taki inny ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. O śliczny <3 Ale jak dla mnie nie na co dzień :)
    Baw się dobrze na weselu! I ubierz wygodne buty, żeby przetańczyć całą noc! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale to typowo jesienna zieleń - stonowana, ciemniejsza, elegancko połyskliwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ładny ten lakier, ale czekam aż znajdziesz tą butelkową zieleń, wtedy z chęcią ściągnę od Ciebie :)
    A Inglot 966?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ej no...taki szmaragd też jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny kolorek, rzeczywiście szmaragdowy :)

    Ja również dopisuję się do listy oczekujących na zdjęcia z wesela :D Także nie zapomnij się tam ładnie obfotografować z każdej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Super kolorek :)

    Zapraszam na rozdanie: http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham szmaragdową zieleń na paznokciach, ale nie mogę się przekonać do tego perłowego wykończenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny, choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. udanego wesela:) ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Choć perłowych wykończeń nie lubię to ten lakier mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. cuuuudny kolorek, oj ja też lubię dodatki, chyba nawet najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń